English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه مدیرکل جدید گمرک تهران

برگزاری آیین معارفه مدیرکل جدید گمرک تهران
آیین تکریم مدیرکل پیشین و معارفه مدیرکل جدید گمرک تهران با حضور «علی بعیدی» معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، آیین تکریم «ابوالفضل اکبرپور» مدیرکل سابق و معارفه «محمد مهدی برفامی» مدیرکل جدید گمرک تهران با حضور «علی بعیدی» معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران، «جمشید ارکیان» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، جمعی از مدیران ارشد گمرک و شرکت تهران، فعالان اقتصادی و کارگزاران امور گمرکی برگزار شد.

«ابوالفضل اکبرپور» مدیرکل پیشین گمرک تهران در بخشی از سخنان خود در این مراسم، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گمرک، از ارتباط خوب مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین تعامل مناسب و شایسته «جمشید ارکیان» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران قدردانی کرد و گفت: در مدت زمان تصدی مسئولیت گمرک تهران، در هر برهه زمانی که نیاز بود، همکاران ما در شرکت انبارهای عمومی تهران به صورت همه جانبه گمرک تهران را یاری کردند که این امر باعث دست‌یابی به اهداف و استراتژی‌های تعالی تعریف شده در این گمرک بود و بدین‌منظور از ایشان و همکاران ایشان صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

گفتنی است؛ مدیرکلی دفتر تعرفه ستاد گمرک ایران و عضویت در کمیسیون رسیدگی به اختلاف گمرکی را می‌توان از مهم‌ترین مسئولیت‌های «برفامی» تاکنون دانست. وی فارغ‌التحصیل مقطع دکتری تخصصی در رشته مدیریت بازرگانی، عضو کارگروه تدوین قانون امور گمرکی و آیین‌نامه اجرایی در سال‌های 1388 تا 1390، رییس شعبه دوم هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان گمرک با حکم وزیر دارایی و امور اقتصادی، مدرس دانشکده امور اقتصادی از سال 1383 و همچنین نماینده معاون امور گمرکی در کمیته انتصابات گمرک ج.ا.ا. بوده است.

شایان ذکر است، «ارکیان» سرپرست شرکت تهران نیز در این آیین ضمن تبریک به «محمد مهدی برفامی» مدیرکل جدید گمرک تهران و آرزوی موفقیت برای وی، با اهدای لوح سپاس از همکاری ابوالفضل اکبرپور، قدردانی کرد و به همراه تبریک برای مسئولیت جدید به عنوان «مدیرکل گمرکات استان هرمزگان»، برای ایشان آرزوی توفیق بیش از پیش کرد.







۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۷
تعداد کلیک: ۲,۳۷۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500