English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار سرپرست شرکت تهران با مدیرکل راه‌آهن تهران

دیدار سرپرست شرکت تهران با مدیرکل راه‌آهن تهران
نشست صمیمانه مدیرکل راه‌آهن تهران و هیئت همراه با سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در محل شرکت تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، نشست صمیمانه «عابدین هادی‌نژاد» مدیرکل راه‌آهن تهران و هیئت همراه با «جمشید ارکیان» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در محل دفتر مدیرعامل شرکت تهران برگزار شد.

«عابدین هادی‌نژاد» مدیرکل راه‌آهن تهران در این نشست خواستار ارتقای همکاری بیش از پیش طرفین در زمینه حمل‌و نقل ریلی شد و گفت: با توجه به توان‌مندی و ظرفیت بسیار خوب شرکت انبارهای عمومی تهران در زمینه تخلیه، بارگیری و انبارش کالای ریلی مصمم هستیم حجم فعالیت و مراسلات ریلی خود را به این مقصد چند برابر افزایش دهیم.

«جمشید ارکیان» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران نیز در این نشست با اشاره به تاکید اسناد بالادستی حوزه لجستیک کشور بر استفاده هرچه بیشتر از حمل‌ونقل ریلی در جابه‌جایی کالاها، افزود: در شرکت تهران ظرفیت و زیرساخت مناسبی برای این منظور وجود دارد؛ از این رو آمادگی خود را در امر پذیرش کالاهای ریلی با تمام ظرفیت اعلام می‌کنیم. زیرا این همکاری و تعامل مضاعف این دو مجموعه موجب رشد بیشتر دو شرکت در عرصه اقتصاد و حمل‌ونقل می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این نشست مقرر شد: نمایندگانی از هر طرف به‌منظور پیگیری و تسهیل در تعاملات فی‌مابین معرفی شوند.




۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۲۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500