English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
آیین تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با حضور عضو هیئت‌مدیره و مشاور عالی مدیرعامل در تمامی امور جاری شرکت، معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ر‌سانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین تکریم «علیرضا عربی» و معارفه «جمشید ارکیان» مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، امروز (دوشنبه، 26 فروردین 1398) با حضور «بهبود بهی‌زادی» عضو هیئت‌مدیره شرکت و مشاور عالی مدیرعامل در تمامی امور جاری شرکت، «علیرضا ربیع نایینی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و «مهدی زارع» مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی برگزار شد.

گفتنی است، «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور حکمی، «جمشید ارکیان» را به عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران منصوب کرد.

در این آیین، ضمن قدردانی از زحمات آقای عربی در دوران مدت تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت انبارهای عمومی تهران، برای آقای ارکیان که سکان هدایت شرکت تهران را برعهده گرفته است، آرزوی توفیق و موفقیت شد.

شایان ذکر است؛ متن حکم صادره از سوی آقای محمد جمشیدی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای آقای ارکیان به شرح زیر است:

جناب آقای جمشید ارکیان

سلام علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های موجود در راستای سیاست‌ها و اهداف عالیه شرکت گام‌های موثری در نوآوری و ورود به بازارهای هدف برداشته و با تعامل موثر و سازنده با گمرک ج.ا.ا. و همکاری نزدیک با سایر دستگاه‌های مرتبط زمینه رشد و شکوفایی شرکت را فراهم نمایید.

توفیق روز افزون از درگاه ایزدمنان برایتان مسئلت می‌نمایم.


   
 

۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷
تعداد کلیک: ۲,۱۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500