English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نخستین جلسه شورای حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با حضور مدیرعامل

برگزاری نخستین جلسه شورای حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با حضور مدیرعامل
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، نخستین جلسه شورای حراست شرکت در سال جدید با حضور مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی تهران برگزار شد.

علیرضا عربی ضمن استماع گزارش عملکرد مدیریت حراست شرکت در سال 96 و همچنین مهم‌ترین برنامه‌های سال جدید، برای افزایش استقرار امنیت با توجه به خط مشی شرکت در سال جدید گفت: خط مشی تعیین شده از مهم‌ترین اهداف معاونت‌ها و مدیریت‌های مجموعه است و برای تحقق آن، مدیریت حراست و امور انتظامی شرکت سهم به‌سزایی دارد.

«علیرضا دشت‌دار» مدیر حراست شرکت تهران در ادامه با توجه به سخنان مدیرعامل محترم، گفت: این واحد از تمام توان خود برای تحقق اهداف و خط مشی شرکت بهره خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در پایان جلسه با توجه به کشف یک عدد کیف دستی حاوی یک دستگاه لپ‌تاپ به همراه مبلغ 30 میلیون ریال وجه نقد در حین گشت محیطی به وسیله کارکنان واحد حفاظت فیزیکی و بازگرداندن آن به صاحبش، آقایان «محسن رضایی» و «آرش غفوری» از سوی مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت تهران مورد تشویق قرار گرفتند. همچنین به آقایان «حسین شعبانیان»، «موسوی نظری»، «رحمان محمدی» و «بهروز میرزایی» از پرسنل واحد حفاظت فیزیکی شرکت به دلیل عملکرد مثبت ایشان در سال 1396 هدایایی از سوی مدیرعامل شرکت اهدا شد.

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ۰۹:۲۵
تعداد کلیک: ۱,۸۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500