English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجدید میثاق مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی تهران با آرمان‌های امام‌خمینی(ره) و شهدا

تجدید میثاق مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی تهران با آرمان‌های امام‌خمینی(ره) و شهدا
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، مدیرعامل و کارکنان شرکت تهران هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام‌خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س)، با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کردند.

مدیران و کارکنان شرکت تهران در این مراسم با همراهی مسئولان تولیت حرم مطهر امام‌خمینی(ره)، با قرائت فاتحه و اهدای تاج گل، یاد و خاطره امام‌خمینی(ره) و همچنین یاران و نزدیکان ایشان را گرامی داشتند.

دکتر عربی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران پس از تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، در جمع کارکنان شرکت و خبرنگار شبکه استان، گفت: ما در هر کجا و هر سمتی که هستیم، باید قدردان و پاسدار انقلاب و خون شهدا باشیم و راه ما ادامه راه شهیدان با هدف پایداری انقلاب باشد.

وی افزود: افتخار شرکت‌ها و اداره‌ها این است که در مسیر امام(ره) و خط امام(ره) حرکت کنند و در چارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسیر را ادامه دهند. چراکه، مدیران و کارکنان در جبهه کار باید بر پایه ارزش‌های اسلامی و انقلاب فعالیت کنند.

دکتر عربی و کارکنان همچنین به همراهی فرمانده بسیج کارگری حوزه 489، با حضور بر گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.

این مراسم با سخنرانی سرهنگ «خلیلی» از رزمندگان دفاع مقدس در محل نمازخانه شرکت با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و وقایع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز ایران و جهان به پایان رسید.


 
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۴۰
تعداد کلیک: ۱,۲۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500