English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم و دهه فجر انقلاب اسلامی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

برگزاری آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم و دهه فجر انقلاب اسلامی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و به منظور بزرگداشت شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی و همچنین پاسداشت و گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی آیین ویژه‌ای با حضور سردار «اهوازیان» از فرماندهان قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس، فرمانده حوزه مقاومت بسیج 489 شهدای بهشهر، فرمانده پایگاه‌ بسیج شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره)، مدیرعامل و کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.

دکتر «علیرضا عربی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران ضمن خیرمقدم به میهمانان و حاضران در مراسم، با اشاره به فضای ایران اسلامی در قبل از انقلاب شکوه‌مند 1357 گفت: وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های تاثیرگذار جهان مانند انقلاب الجزایر، فرانسه و روسیه کبیر که توانستند معادلات روز را تغییر دهند اما در ادامه از مسیر خود خارج شدند، وفاداری مردم و نظام به دو رکن رهبری (ولایت فقیه) که برگرفته از قرآن و احادیث اهل بیت(ع) و اعتماد و تآکید به رای ملت به عنوان میزان است.

وی با برشمردن دست‌آوردهای نظام از سال 57 تاکنون افزود: شاید برای مدیریت بهتر کشور راه‌هایی وجود داشته باشد اما نباید اصل نظام زیر سئوال برود، ما این را قبول نداریم و هرکسی اعتراضی دارد باید در چارچوب قانون اعتراض و نقد کند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران قریب به 40 سال است به حرکت خود ادامه داده و در عرصه بین‌المللی الگوی بسیاری از کشورها از منطقه خاورمیانه تا قاره آمریکا بوده و هست و این‌که ایالات متحده آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای استعمارگر هر روز از بسته‌های روی میز، حمله نظامی، تحریم و غیره دم می‌زنند نشان از ضعف و ترسی است که در مقابل جمهوری اسلامی ایران دارند.

دکتر عربی با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت: تا به امروز نسل اول و دوم انقلاب به درستی راه خود را رفته و امروز ما وظیفه سنگینی نسبت به نسل سوم انقلاب داریم؛ زیرا این نسل مشکلات قبل از انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را درک نکرده و ما می‌بایست تجربیات و جان‌فشانی‌های صورت گرفته را به این نسل منتقل کنیم.

سردار «اهوازیان» نیز در این آیین با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که می‌فرمایند «یک نخ از چادر حضرت فاطمه زهرا(س) امتی را شفاعت می‌کند» به جایگاه رفیع مدافعان حرم که از حریم اهل بیت(علیهم‌السلام) دفاع می‌کنند، پرداخت.

گفتنی است؛ این آیین در ادامه با مداحی «علیرضا دشت‌دار» مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.




۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۸:۱۹
تعداد کلیک: ۹۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500