English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از شعبه شهرکرد

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از شعبه شهرکرد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، پس از واگذاری امور مدیریتی شعبه شهرکرد به شرکت انبارهای عمومی تهران، مهندس «علیرضا عربی» مدیرعامل این شرکت به همراه مدیران ارشد خود، از این شعبه بازدید و پس از آن با «اله‌دادی» مدیرکل گمرک شهرکرد به‌منظور بررسی مشکلات و چالش‌ها مانند استقرار باسکول، نبود ساختمان اداری گمرک و آلودگی‌های محیطی و راه‌های برون رفت شعبه شهرکرد از وضعیت موجود دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهندس عربی در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های موجود در گمرک شهرکرد، با اشاره به زیان‌ده بودن شعبه خواستار حمایت بیشتر مسئولان گمرک و در نظر گرفتن تدابیری با هدف بازگشت سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته شد.

در ادامه این بازدید، جلسه‌ای نیز با حضور مدیرعامل شرکت تهران و دیگر مدیران این شرکت با مدیر و کارکنان شعبه شهرکرد برگزار شد که حاضران در این جلسه از اقدامات، دستاوردها و مشکلات حوزه‌های کاری خود مانند جذب مشتری جدید و استفاده از ظرفیت‌های صنعت حمل‌ونقل برای برطرف کردن مشکلات مشتریان  سخن گفتند.

مهندس عربی ضمن سپاس‌گزاری از تلاش‌های صورت پذیرفته، گفت: متاسفانه درآمدهای شعبه، پاسخ‌گوی هزینه‌های آن نبوده و همگی کارکنان شعبه می‌بایست به فکر کسب درآمد و خروج از زیان باشند؛ چراکه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی است و نباید توجه ما به انبارداری، تخلیه و بارگیری کالاهای گمرکی معطوف شود؛ بلکه باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و این کار به‌طور حتم شدنی است و شما می‌توانید و توانایی ایجاد سوددهی شعبه را خواهید داشت. 

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در پایان این بازدید، خواستار انجام برآورد هزینه نصب باسکول، ساخت انبار هانگار، افزایش فضای مفید انبار، اصلاح فرآیندهای عملیاتی شعبه شهرکرد و ... شد.

۲۳ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۵۴
تعداد کلیک: ۱,۳۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500