English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از شعبه همدان

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از شعبه همدان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، با عنایت به واگذاری امور مدیریتی شعبه همدان به شرکت انبارهای عمومی تهران، مهندس «علیرضا عربی» مدیرعامل این شرکت به همراه مدیران ارشد شرکت تهران از این شعبه بازدید و پس از آن با مهندس «خشوعی» مدیرکل گمرک همدان جلسه‌ای برگزار و دغدغه‌ها و نظرهای وی را در خصوص بهبود عملکرد این شعبه جویا شد.

در ادامه این بازدید، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت تهران و دیگر مدیران این شرکت با مدیر و کارکنان شعبه همدان برگزار شد که حاضران در این جلسه از اقدامات، دستاوردها و مشکلات حوزه‌های کاری خود سخن گفتند.

مهندس عربی ضمن قدردانی از مدیریت و کارکان این شعبه، گفت: اداره شرکت به صورت درآمد، هزینه است؛ بنابراین تمامی کارکنان باید خود را مسئول و مالک شعبه دانسته و متعهدانه در صدد کسب درآمد برای شعبه باشند.

وی افزود: تهدیدهایی مانند انبارهای اختصاصی و ارزیابی کالاهای گمرکی در محل برای همه شرکت‌ها و شعب وجود دارد، بنابراین در این بازار کسانی پیروز هستند که جسارت ورود به بازارهای جدید را داشته باشند و از تهدیدات فرصت بسازند و باید با افزایش تعامل با مدیران گمرک در صدد برداشتن موانع باشید.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در پایان این بازدید، دستورهایی مبنی بر تعمیر و بازسازی تجهیزات، افزایش فضای مفید انبار، اصلاح فرآیندهای عملیاتی و ساخت آشیانه ماشین‌آلات برای شعبه همدان صادر کرد.



۲ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۲۰
تعداد کلیک: ۱,۵۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500