English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مراسم تکریم از بازنشستگان در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران برگزار شد

مراسم تکریم از بازنشستگان در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، آیین تکریم بازنشستگان جدید شرکت تهران با حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.

علیرضا عربی، مدیرعامل شرکت تهران در این آیین ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و همچنین عرض تسلیت به خاطر رحلت جانسوز تعدادی از هموطنان عزیز در زلزله منطقه کرمانشاه، با قدردانی از تمامی همکاران به‌ویژه آقایان «آقایی» و «هژبری» که به افتخار بازنشستگی نایل آمده‌اند، بازنشستگان را گنجینه‌های ارزشمند تجربه هر سازمانی دانسته و بازنشستگی را تولدی دوباره و نگرشی نو به زندگی در عرصه تلاش وکوشش برشمرد و افزود: داشتن مسئولیت در بعضی از شرکت‌ها توفیق می‌خواهد و سنگینی بار مسئولیت را چند برابر می‌نماید که از این شرکت‌ها می‌توان به مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی اشاره کرد؛ چراکه سهام‌داران این شرکت‌ها در واقع بازنشستگان کشور هستند.

مهندس عربی اظهار داشت: از مسئولیت‌های مهم واحد اداری، رسیدگی و پاسخگویی به امور نیروی انسانی شرکت است که برادر ارجمندم جناب آقایی به نحو شایسته از عهده این کار برآمد و امروز به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

مدیرعامل شرکت تهران در ادامه در سخنانی خطاب به همکاران گفت: در ابتدای امسال یک سری هدف‌گذاری‌ها انجام شده که از دوستان و همکاران می‌خواهم با افزایش قابلیت‌ها و کسب تخصص‌های لازم به دنبال دستیابی به این اهداف باشیم.

ایشان ادامه داد: در رابطه با انتصاب مدیران جدید شرکت نیز سابقه و تخصص اولویت استفاده ما از افراد بوده است و در کنار همکاران با تجربه سعی بر استفاده از جوانان متعهد داریم.

در پایان با قدردانی از آقایان هژبری و آقایی، احکام انتصاب آقایان حیدری (مدیریت اجرایی)، دشت‌دار (مدیریت حراست)، عباسی (مدیریت فن‌آوری اطلاعات)، موسوی ترکمانی (مدیریت اداری و پشتیبانی)، شهبازی (رییس عملیات اجرایی) و صادقی (رییس تجهیزات و ماشین‌آلات) ضمن آرزوی توفیق و موفقیت ایشان از درگاه ایزد منان، از سوی مدیرعامل به ایشان اعطا شد.

 
۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۰۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500