English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی آیین تکریم بازنشستگان شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران هم‌زمان با برگزاری جشن با شکوه نیمه شعبان

برپایی آیین تکریم بازنشستگان شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران هم‌زمان با برگزاری جشن با شکوه نیمه شعبان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) و روزمستضعفین با برگزاری مراسم جشن باشکوهی از بازنشستگان شرکت تجلیل به عمل آوردند.

«علیرضا عربی» مدیرعامل شرکت تهران در این آیین ضمن تبریک عید نیمه شعبان گفت: امر فرج حضرت صاحب‌الامر(عج) زمانی رخ می‌دهد که جامعه آمادگی آن را داشته باشد. بنابراین، اگر عموم مردم با اتحاد و هم‌دلی دست به دعا برداشته و همه با هم ظهور امام زمان(عج) را بخواهند، در این صورت به فرموده امام صادق(ع) خداوند حتماً فرج را می‌رساند و با فرج ایشان صلح و عدل گسترده خواهد شد.

وی ادامه داد: سعی من و همکارانم بر این بوده به پاس سال‌ها تلاش و کوشش شما بزرگواران که حاصل آن اقتدار و صلابت امروز شرکت است، در سال‌روز میلاد حضرت مهدی(عج) با برگزاری مراسم جشنی از شما عزیزان قدردانی و تشکر به عمل آوریم.

در ادامه، مهندس عربی با ذکر احادیثی به نقش و جایگاه بازنشستگان و سالخوردگان در جامعه اشاره داشت و افزود: حضرت امام صادق(ع) فرمودند که پیرسالخورده در میان خانواده مانند پیغمبری در میان امت خود است و این تاکید بر احترام به بزرگان در دین مبین اسلام می‌باشد.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران عملیاتی و ستادی شرکت بر حضور تمام کارکنان در فعالیت‌های شرکت و بهره‌برداری ازتمام ظرفیت‌ها به‌منظور بهره‌وری بیشتر تاکید کرد.

در پایان مراسم، ضمن قدردانی از بازنشستگان، به قید قرعه به 10 نفر از حاضران درجلسه هدایایی اهدا شد.


  
   
   

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۳۶
تعداد کلیک: ۱,۱۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500