English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید میدانی دکتر محمدرضا زارعلی سرپرست شرکت تهران از مناطق پنج‌گانه عملیاتی و حضور در مانور اطفاء حریق

بازدید میدانی دکتر محمدرضا زارعلی سرپرست شرکت تهران از مناطق پنج‌گانه عملیاتی و حضور در مانور اطفاء حریق
سرپرست شرکت تهران به همراه معاونت مالی و سرمایه های انسانی و ریاست هیات مدیره شرکت تهران از مناطق پنج گانه عملیاتی بازدید نموده و در مانور اطفاء حریق این شرکت حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تهران، روز سه شنبه مورخ 19/۰۲/1402 «محمدرضا زارعلی» سرپرست شرکت تهران به همراه «ابوذر باقری» معاون مالی و سرمایه های انسانی شرکت تهران از پروژه های عمرانی در حال انجام واحد فنی مهندسی ، مناطق عملیاتی شرکت تهران به ویژه منطقه ۵ که محل تخلیه و نگهداری کالای خطرناک می‌باشد ، بازدید میدانی به عمل آوردند.

ایشان در حین این بازدید با حضور در انبار ۴۲ ، از نزدیک شاهد مانور اطفای حریق همکاران واحد آتش نشانی و واکنش این واحد در مواقع آتش سوزی و اعلام حریق بودند. 

در این مانور دکتر زارعلی پس از اتمام اطفای حریق ضمن تشکر و خسته نباشید به همکاران آتش نشان و HSE ، از آنها خواست تا با تمام توان و قدرت از جان و مال اشخاص حقیقی و حقوقی که نزد ما به امانت سپرده شده است ، محافظت کنند.

در ادامه این بازید،«دکتر زارعلی» با حضور در محوطه های عملیاتی شرکت و دیدار با همکاران واحد عملیات، از زحمات پرسنل خدوم عملیاتی تشکر و قدردانی نموده و با توجه به صحبت ها و درخواست های مطرح شده از سوی کارکنان شرکت، قول مساعدت لازم با رعایت قوانین و مقررات شرکت را دادند.




۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۰۳
تعداد کلیک: ۸۶۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500