English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر در شرکت انبارهای عمومی تهران

برگزاری مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر در شرکت انبارهای عمومی تهران
 مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر (11 اردیبهشت ماه) در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران برگزار گردید و از کارگران نمونه در واحدهای مختلف این شرکت با اهدای لوح یادبود، گل و هدایا تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تهران، مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر با حضور دکتر «محمدرضا زارعلی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران ، معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

دکتر زارعلی سرپرست شرکت تهران ضمن تشکر از زحمات تمامی پرسنل این شرکت، با ذکر احادیثی از حضرت علی (ع) در راستای تمجید و ارج نهادن به مقام شامخ کارگر بیان داشت: نقش کارگران زحمت‌کش در شرکت انبارهای عمومی بی‌بدیل است و ایثار و پاکدستی همکاران ما نقطه قوت این شرکت می‌باشد. شرکت تهران در بین تمامی شرکت‌ها و شعب  یکی از بهترین مجموعه انبارهای عمومی ایران در سال ۱۴۰۱ بوده که این نشان دهنده تلاش و ایثار و مدیریت موفق این شرکت می‌باشد.

در ادامه این مراسم «ابوذر باقری» معاون مالی و رییس هیات مدیره شرکت تهران ضمن گرامی‌داشت روز کارگر و تبریک به همه ی کارکنان خدوم شرکت تهران و شعب تابعه، با اشاره به اسامی همکاران مرحوم در یک سال گذشته از آن‌ها به نیکی یاد نمود و در ادامه با تشکر از حضور دکتر زارعلی در این مراسم، از زحمات ایشان که با حضور و درایت مدیریتی خویش باعث به وجود آمدن همدلی و آرامش در شرکت تهران شده اند تقدیر و تشکر نمود.

ایشان اظهار داشت: باید برای خدمت و جلب رضایت مردم و اربابان رجوع تلاش کنیم چرا که همه ما در رشد و تعالی شرکت انبارهای عمومی تهران نقش تاثیرگذاری خواهیم داشت.

در پایان ۱۵ نفر از همکاران نمونه شرکت تهران،  آقایان ؛ مهدی زمانی ،امین عباس نژاد ، مهدی عزیزی، محسن عبیس نژادان ، محمد رضا سلمانی ، طالب زمانی، امیر پورعشق ، جعفر کمالی ، هادی حسین زاده، مهدی طالبی ،حمید اشتری ، جابر امیری ، علی قربانی ، علی خیروند و پوریا زارع تجلیل به عمل آمد.




  

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱
تعداد کلیک: ۳۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500