English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شعبه باشماق

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شعبه باشماق
آیین تکریم و معارفه سرپرست قدیم وسرپرست جدید شعبه باشماق با حضور مسئول امور شعب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، آیین تکریم «بهروز ثقفی» سرپرست قدیم و معارفه آقای «یاسر خیر اندیش» سرپرست جدید شعبه باشماق با حضور «ایمان هدایتی» مسئول امور شعب شرکت تهران، «حسین شریفی» سرپرست مدیریت صدور اسناد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک باشماق، معاون امور گمرکی گمرک باشماق و جمعی از کارکنان این شعبه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم آقای سید ایمان هدایتی ضمن تشکر از مدیران گمرک باشماق با اشاره به سابقه ۶۰ ساله شرکت انبارهای عمومی به عنوان بازوی لجستیکی و اجرایی گمرک جمهوری اسلامی ایران،ضمن ارائه گزارش خدمات و اقدامات انجام شده اظهار داشت: در طی یک سال گذشته حضور فعالی در شعبه باشماق داشتیم و سعی کردیم رضایت مراجعین و گمرک باشماق را با ارائه خدمات شبانه روزی جلب نماییم.

مسئول امور شعب شرکت تهران در ادامه ضمن تشکر از زحمات اقای هادی ثقفی در دوران تصدی مدیریت شعبه باشماق آقای خیر‌اندیش را به عنوان سرپرست جدید شعبه معرفی و به ایشان سیاست‌های کلی شرکت انبارهای عمومی را درراستای ارتقا، بهره‌وری و افزایش درآمد ابلاغ نمود.

سرپرست جدید این شعبه نیز ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای ثقفی گفت: نیروی انسانی پرتلاش سرمایه های با ارزش شعبه باشماق به‌ شمار می‌روند و مسئولیت اصلی امور شعبه بر عهده این افراد است، از این رو تلاش خواهیم کرد که همواره از تجربیات آنان در اداره امور به نحو شایسته استفاده شود.

همچنین ایشان اظهار داشت: اصلی‌ترین برنامه، افزایش تعاملات درون و برون سازمانی است و تلاش داریم با توکل به خداوند متعال و همکاری دو طرفه و خوب بین مدیران و کارکنان برنامه‌ها و استراتژی‌های محول شده، به اهداف از پیش تعیین شده برای این شعبه دست یابیم.

در پایان این آیین، حکم انتصاب به آقای خیر اندیش سرپرست جدید شعبه باشماق تقدیم و از زحمات آقای ثقفی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.




۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۲۱
تعداد کلیک: ۳۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500