English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید معاونان توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی از شرکت شهریار

بازدید معاونان توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی از شرکت شهریار
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت شهریار، «علی لطفی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و «حمید قاطع» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت‌های مربوطه به صورت جداگانه از مجموعه شرکت انبارهای عمومی شهریار، دیدن و با مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در جریان این بازدیدها، «علیرضا عربی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار خواستار تداوم برگزاری این جلسات و بازدیدها به‌منظور همکاری بیشتر بین ستاد مرکزی و شرکت‌ها شد و گفت: حسب فرمایش جناب آقای قسوریان جهرمی، مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و مصوبات هیئت‌مدیره شرکت شهریار، تمامی اقدامات راهبری و استراتژیک شرکت در راستای افزایش کیفیت خدمات، مشتری‌مداری و جلب رضایت همه‌جانبه مشتریان شرکت و در عین حال برنامه‌های رفاهی کارکنان تنظیم و برنامه‌ریزی شده است و انشاا... بتوانیم در ادامه مسیر توفیقات بیشتری را کسب کنیم.

گفتنی است، در این جلسات معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
   
   

  
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲
تعداد کلیک: ۱,۱۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500