English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی شهریار و هیئت همراه در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی شهریار و هیئت همراه در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت شهریار، «علیرضا عربی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار به همراه معاونان و جمعی از مدیران شرکت متبوع با حضور در محل شرکت امام‌خمینی(ره) با «علی گودرزی» مدیرعامل و معاونان و مدیران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، پس از بازدید از مجموعه عملیاتی شرکت امام‌خمینی(ره) شامل: انبارها و فضای اداری شرکت، جلسه‌ای با حضور مدیران عامل دو شرکت و معاونان و جمعی از مدیران به‌منظور تبادل نظر و ایجاد هماهنگی‌های لازم برگزار شد.
مهندس گودرزی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) در ابتدای این جلسه ضمن خوش‌‌آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور همکاران مجموعه شرکت شهریار در شرکت امام‌خمینی(ره) به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخت.
در ادامه نیز مهندس عربی، مدیرعامل شرکت شهریار با تشکر از مهندس گودرزی و ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در این مجموعه، بر ضرورت برگزاری جلسات مستمر کارشناسی معاونان و مدیران این دو شرکت و سایر شرکت‌ها تاکید کرد و در ادامه به بیان نظرات خود پرداخت.
گفتنی است، سایر افراد حاضر در این جلسه نیز به بیان نظرات خود پرداخته و بر همکاری دوجانبه در راستای دستیابی به اهداف کلان هر دو شرکت و استفاده از منابع دو شرکت به‌منظور افزایش ظرفیت‌های موجود، تاًکید کردند.

 


 
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰
تعداد کلیک: ۱,۲۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500