English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجلیل از خانواده شهید مهرانی و شهید سخراوی

تجلیل از خانواده شهید مهرانی و شهید سخراوی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار؛ علیرضا عربی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار به همراه جمعی از معاونین و مدیران و فرمانده بسیج پایگاه شهید رضا مهرانی شرکت شهریار  با حضور در منزل خانواده شهیدان رضا مهرانی و عبدالرضا سخراوی یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار در این دیدار بیان داشت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جان‌فشانی کردند. تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

علیرضا عربی در ارتباط با نقش و جایگاه خانواده شهدا اظهار داشت: این خانواده‌ها مایه افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود. لذا خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند، کاری ارزشمند و نوعی عبادت است و هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود، کم است.

در پایان نیز با اهداء هدایایی از مجاهدت‌ها و نیز خدمات ارزنده این دو شهید عزیز تجلیل بعمل آمد.

 

 

   



 

 

۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ۱۵:۵۳
تعداد کلیک: ۱,۴۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500