English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیر عامل منطقه برق سینا از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

بازدید مدیر عامل منطقه برق سینا از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
در پی مصوبه هیات دولت مبنی بر کاهش مصرف برق در ادارات و دستگاه های اجرایی مدیر عامل منطقه برق سینا بصورت سرزده از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، در پی مصوبه هیات دولت مبنی برکاهش مصرف برق در ادارات و دستگاه های اجرایی، «قربان علی یزدانی» مدیر عامل منطقه برق سینا و «عباس قیاسی» معاون خدمات مشترکین منطقه برق سینا به صورت سرزده از شرکت تهران بازدید کردند و با «سیامک حسنی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرمی تهران و «رضا یاراحمدی» مدیر امور فنی این شرکت به گفت‌وگو پرداختند.

در این بازدید مدیر عامل منطقه برق سینا با اشاره به مدیریت منابع در جهت استفاده بهینه از سرمایه های ملی، گفت:کاهش مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی تا ۳۰ درصد در ساعات اداری و۶۰ درصد در ساعات غیراداری به نسبت سال گذشته ضرورت دارد در غیر این صورت با قطعی برق مواجه خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به نیازهای مهم و اساسی برق خانگی، انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی در زمینه مدیریت برق با حساسیت بیشتری اقدام کنند.

 مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرمی تهران با ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته در جهت صرفه جویی در مصرف برق ادامه داد: این شرکت طبق ابلاغیه در زمان اوج مصرف میزان برق مصرفی خود را کاهش داده و با جدیت تمام نسبت به کاهش بار مصرفی در شرکت تهران اقدام نموده است.

حسنی با اشاره به ضرورت مصرف برق در سردخانه ها و نگهداری مواد اولیه و دارویی، گفت: با توجه به حساس بودن این مجموعه که مبادی ورود کالا‌های اساسی و مورد نیاز کشور به خصوص نیازهای دارویی برای بیماران خاص می‌باشد، نقش سردخانه ها در نگهداری این مواد اولیه در شرایط خاص واضطراری اجتناب ناپذیر است ولیکن اقداماتی در جهت صرفه جویی از جمله خاموش کردن سیستم های روشنایی و سرمایشی مصارف غیرضروری، انجام سرویس‌های دوره‌ای تجهیزات سرمایشی وخرید دماسنج برای کلیه واحدهای اداری شرکت جهت کنترل دمای مناسب در دستورکار قرار گرفته است.

 

       

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۰۱
تعداد کلیک: ۴۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500