English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید شعبه باشماق

برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید شعبه باشماق
آیین معارفه «سید ایمان هدایتی» سرپرست جدید شعبه باشماق برگزار شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، آیین معارفه سرپرست جدید شعبه باشماق با حضور«فرید حق پناه» مدیرکل گمرک باشماق، «سیامک حسنی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، «عباس شهبازی» عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اداری و مالی، «هادی النقی مهری» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی شرکت تهران برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل گمرک باشماق ضمن تقدیر از حضور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران و ارائه خدمات مطلوب نسبت به استمرار همکاری همه جانبه این شرکت در مرز باشماق، گفت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و هماهنگی بیشتر در حوزه‌های مختلف با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نماییم.

در ادامه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران ضمن قدردانی از خدمات آقای «هادی خزایی» سرپرست سابق شعبه باشماق در دوران تصدی مسئولیت ایشان و معرفی سرپرست جدید شعبه، ادامه داد: شرکت تهران طی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ با توجه به اقدامات صورت گرفته در شعبه باشماق حضورپررنگی در راستای بهبود فضاهای عملیاتی و ساماندهی محوطه گمرکی مرز باشماق داشته است.

سرپرست جدید شعبه باشماق نیز ضمن قدردانی از زحمات سرپرست سابق شعبه باشماق، گفت: نیروی انسانی پرتلاش سرمایه های با ارزش این شعبه به‌شمار می‌روند و مسئولیت اصلی امور شعبه بر عهده ایشان است، از این رو تلاش خواهیم کرد که همواره از تجربیات آنان در اداره امور به نحو شایسته استفاده نماییم.

 گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود از زحمات سرپرست سابق شعبه باشماق قدردانی و با تقدیم حکم انتصاب، سرپرست جدید شعبه باشماق منصوب گردید.

 


۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۳۲
تعداد کلیک: ۷۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500