English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم معارفه سرپرست حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

برگزاری مراسم معارفه سرپرست حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
آیین معارفه « علیرضا دشت دار» سرپرست جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، آیین معارفه سرپرست حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با حضور آقایان دکتر «سیامک حسنی» مدیرعامل شرکت تهران، «مجید عباسی» مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «علی حبیبی» سرپرست حراست شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و جمعی از معاونان و مدیران شرکت تهران برگزار شد‌. 

در این نشست مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران ضمن خیر مقدم و قدردانی از خدمات آقای «قاسم گودرزی» سرپرست سابق حراست در دوران تصدی مسئولیت ایشان، گفت: بی شک توفیقات حاصل شده مدیون همکاری و هماهنگی واحدهای مختلف شرکت خصوصا واحد حراست بوده است.

حسنی در ادامه با اشاره به عملکرد قابل توجه شرکت تهران، افزود: فعالیت های عملیاتی در شرکت باعث رشد سودآوری و افزایش در آمد به میزان ۱۱۹درصد و افزایش سود خالص به میزان ۷0 درصد شده است و در این یک سال گذشته در کلیه شاخص های مالی رشد تصاعدی داشته ایم.

در ادامه این مراسم آقایان حبیبی و عباسی نیز ضمن تشکر از اقدامات سرپرست حراست سابق، از همکاری و تعامل فی مابین مدیرعامل شرکت و سرپرست حراست جدید برای حل موانع و مشکلات استقبال نمودند و خواهان استمرار این تعاملات شدند.
 گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود از زحمات سرپرست حراست سابق شرکت تهران قدردانی و با تقدیم حکم انتصاب از سوی مدیر حراست انبارهای عمومی ایران، آقای «علیرضا دشت دار» را به عنوان سرپرست جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران منصوب گردید.
 



۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۱۱
تعداد کلیک: ۱,۲۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500