English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیر عامل شرکت شهریار با رئیس بانک ملی شعبه گمرک تهران

دیدار مدیر عامل شرکت شهریار با رئیس بانک ملی شعبه گمرک تهران
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت شهریار، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار به همراه برخی از مدیران ارشد این شرکت با رییس بانک ملی ایران شعبه گمرک تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیرضا عربی در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیران بانک ملی ایران شعبه گمرک تهران، اظهار داشت: امروزه استراتژی شرکت‌های موفق در ایران و جهان در حال تغییر بوده و می‌بایست با توجه به محیط کسب‌وکار و فرصت و تهدیدهای پیش رو تصمیم‌های جدیدی اتخاذ کرد، در غیر این صورت از گردونه رقابت فضای کسب‌وکار خارج می‌شویم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار با اشاره به منافع عمومی مشترک گفت: بانک ملی ایران یکی از شرکای اقتصادی این شرکت محسوب می‌شود و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار به دنبال تعاملات متقابل و مثبت با این بانک است. بنابراین در برنامه کاری ما تسهیلات برای کارکنان سهم کوچکی دارد و انتظار داریم بانک ملی ایران در بخش‌های دیگر از جمله تسهیلات برای سرمایه‌گذاری و ... همکاری مناسبی با این شرکت داشته باشد.

وی در ادامه با بیان حرکت به سوی مرتفع شدن نیازهای یکدیگر افزود: نظر ما توسعه همکاری و تعامل بیش از پیش بین دو مجموعه است و برای همکاری بیشتر اتاق فکری تشکیل شده تا با همفکری کارشناسان دو مجموعه به‌منظور دست‌یابی به راهکار مناسب جهت محقق شدن اهداف دو سازمان، بتوانیم در کنار هم فعالیت چشمگیرتری داشته باشیم.

خدابنده لو، رییس بانک ملی شعبه گمرک تهران با تشریح خدمات بانک ملی بیان داشت: بانک ملی با دارا بودن بیشترین بخش اعطای تسهیلات در بخش ازدواج و همچنین کمک به بیماری‌های خاص، فعال‌ترین بانک در کشور است و امیدواریم که تعاملات بین این دو مجموعه در حال افزایش باشد.

  


 

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۰۶
تعداد کلیک: ۱,۷۱۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500