English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر
مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر و میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران؛ مسابقات ورزشی به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) با حضور «سیامک حسنی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران و با همراهی اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت تهران برگزار شد.

 گفتنی است؛ برگزاری مسابقات در سه رشته فوتبال، طناب‌کشی و تیراندازی با تفنگ بادی صورت گرفت و در مراسم اختتامیه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران جوایز برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها را اهدا نمودند.

برگزیدگان این مسابقات به شرح ذیل می‌باشد : 

در رشته فوتبال تیم های شهید هادی، شهید قاسم سلیمانی و وحدت به ترتیب عناوین اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند، همچین در رشته تیراندازی با تفنگ بادی جایگاه اول تا سوم به ترتیب به آقایان «هادی النقی مهری»، «فرزاد قنبری» و «صمد امیری نژاد» تعلق گرفت و در رشته طناب کشی هم تیمی ترکیبی از واحد عملیات و انتظامات شرکت تهران مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

 


۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۴۶
تعداد کلیک: ۴۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500