English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران از عملکرد موثر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در گمرک مرزی باشماق قدردانی کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران از عملکرد موثر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در گمرک مرزی باشماق قدردانی کرد
نشست شورای عالی ساماندهی مرز رسمی باشماق با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع گمرکی کشور و نماینده مردم شریف مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، نشست شورای عالی ساماندهی مرز رسمی باشماق با حضور «احمد ذاکری» معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران، «شیوا قاسمی پور» نماینده مردم شریف مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، «حمید رضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «سیامک حسنی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران فرماندار شهرستان مریوان و مسئولان استانی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران با قدردانی از عملکرد مطلوب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در گمرک مرزی باشماق، گفت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران همواره به عنوان بازوی توانمند و لجستیکی در گمرکات اجرایی در حال ارائه خدمات به بازرگانان و تجار بوده و نقش مهمی را در حوزه تجارت خارجی کشور ایفا می کند و اینک با حضور در گمرک مرزی باشماق در توسعه این گمرک توانسته است اقدامات موثر و عملیاتی داشته باشد.

در ادامه این نشست؛ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به ارائه خدمات کمی و کیفی به تجار و صاحبان کالا از آغاز استقرار این شرکت در شعبه باشماق، بیان داشت: برطرف کردن مشکلات تجار و صاحبان کالا در گمرک باشماق از اولویت‌های شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران می‌باشد و از آنجایی که مرز باشماق از قطب های مهم توسعه اقتصادی و تجارت خارجی کشور با کشورهای همسایه محسوب می‌شود، در تلاش هستیم تا با به‌کارگیری نیروهای متخصص و تجهیزات عملیاتی به خدمت رسانی کمی و کیفی به تجار و صاحبان کالا اقدام نماییم.

کیامنفرد با بیان توضیحاتی در خصوص روند ورود و خروج کالا در گمرک مرزی باشماق، اظهار داشت: این شرکت اقدامات لازم به منظور آماده سازی کامل سه باب انبار را انجام داده و هم اکنون رویه واردات به صورت کامل در این گمرک استقرار پیدا کرده است. لذا با توجه به حجم ورودی کالا نیازمند فضای بیشتر عملیاتی هستیم.

همچنین مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با اشاره یه عدم فرآیند مناسب در خدمت رسانی به رانندگان محموله های سوختی، افزود: این شرکت به دنبال ایجاد یک برنامه و چارچوب ایمن برای صادرات محموله های سوختی است که با استقرار خودروهای آتش نشانی و تجهیزات اطفاء حریق در شعبه باشماق این امر محقق شده است. لذا حل دیگر مسائل مربوط به رانندگان سوخت باید توسط مراجع ذیصلاح حاکمیتی در مرز باشماق صورت پذیرد.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست، بازدید میدانی از محوطه ترانشیپمنت، انبارها و پارکینگ‌ها با حضور نماینده مردم شریف مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، مسئولان گمرک، مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی صورت گرفت.

 

۱۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۱۴
تعداد کلیک: ۴۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500