English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

عربی در مراسم اختتامیه مسابقات ویژه دهه مبارک فجر: وحدت همکاران پیرو یک رهبری و دارا بودن اهداف و برنامه‌ریزی استراتژیک، لازمه بقاء و رشد هر سازمانی محسوب می‌شود

عربی در مراسم اختتامیه مسابقات ویژه دهه مبارک فجر: وحدت همکاران پیرو یک رهبری و دارا بودن اهداف و برنامه‌ریزی استراتژیک، لازمه بقاء و رشد هر سازمانی محسوب می‌شود
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت شهریار، مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر در محل نمازخانه شرکت شهریار با حضور مدیرعامل، مشاوران، معاونان، مدیران، مسئولان و جمعی از پرسنل شرکت برگزار شد.
علیرضا عربی، مدیرعامل شرکت شهریار در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر به همه همکاران و خانواده‌های محترم پرسنل و قدردانی از مسئولان برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر مشکلات موجود در مجموعه را حل کنیم تا زمانی که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به سه ضلع وحدت مردمی، آرمان‌های انقلاب و رهبری امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در سازمان‌ها این سه ضلع از علل اصلی بقاء، پویایی و بهره‌وری سازمان‌ها به‌شمار می‌روند. وحدت همکاران پیرو یک رهبری و داشتن اهداف و برنامه‌ریزی استراتژیک لازمه بقاء و رشد هر سازمانی محسوب می‌شود. آرمان‌ها نیز همان اهداف و استراتژی سازمان است که باعث ایجاد توان‌مندی و رشد و توسعه خواهد شد.  
عربی اضافه کرد: با توجه به مقالات و مجلات علمی روز دنیا و بر اساس نتایج پژوهش‌های انجام شده، در کشورهای توسعه‌یافته شرکت‌ها و سازمان‌هایی وجود دارند که درآمد آن‌ها 10 برابر درآمد کشور ماست که دلیل آن نیز رعایت سه ضلع پیش‌گفته است و کشوری که از نظر اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشد می‌تواند زیرساخت‌ها و مباحث سیاسی خود را محقق کند؛ همان‌گونه که میهن عزیز اسلامی ایران نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتحاد و هم‌دلی مردم و با اتکا به آرمان‌های امام(ره) به عنوان اولین کشور منطقه به این مهم دست یافت و در حال حاضر این فکر و ایده را به کشورهای دیگر نیز صادر کرده است.
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار با تاکید بر لزوم تأمل بر سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص گوش نکردن به شایعات دشمنان انقلاب، بیان کرد: به شایعات با دید باز و روشن‌بینانه نگاه کنیم و با توکل به خدا و هم‌زبانی، اموری که به ما محول می‌شود را به جلو ببریم، بر موضوع فضای مشارکتی و کار تیمی برنامه‌ریزی شده در شرکت اهتمام ورزیم و با ذهنیت مثبت و هم‌دلی به ارتقای رویه‌های علمی و عملی کسب‌وکار شرکت بکوشیم و به ذهنیت‌های منفی بها ندهیم.
علیرضا عربی در خاتمه نیز با آرزوی سربلندی و موفقیت برای همکاران و خانواده‌های ایشان، از پرسنلی که مسابقات را برگزار و ورزشکاران قدردانی و اضافه کرد: کل مجموعه قطعاً خوب هستند؛ منتها دوستان در بخش‌های مختلف تعدادی را معرفی کردند که ما هم به این انتخاب احترام می‌گذاریم و امیدوارم که این انتخاب فراگیرتر شود.
گفتنی است، در ادامه این مراسم، کارمندان و کارگران نمونه شرکت انبارهای عمومی شهریار معرفی شدند و همچنین قرعه‌کشی مسابقات فرهنگی نیز انجام شد که از سوی مدیرعامل و معاونان شرکت از ایشان قدردانی صورت پذیرفت.

 
  


 

 

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۴۷
تعداد کلیک: ۳۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500