English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با خانواده شهید عبدالزهرا سخراوی

دیدار سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با خانواده شهید عبدالزهرا سخراوی
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران ، با خانواده معظم شهید همکار عبدالزهرا سخراوی دیدار و به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، «سیامک حسنی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به همراه برخی از مدیران آن شرکت با حضور در منزل شهید عبدالزهرا سخراوی، از شهدای گرانقدر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، دیدار و به گفتگو پرداخت.

در ابتدای این دیدار«سیامک حسنی» ضمن گرامی‌داشت یادمان این شهید گرانقدر با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به حفظ منزلت خانواده شهدا، گفت: آرامش و امنیت کشورمان را مدیون رشادت‌های این بزرگواران هستیم و ایران مقاوم امروز و آیندگان جان‌فشانی های شهیدان، جانبازان و ایثارگران را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: بالاتر از گذشتن جان این عزیزان، خانواده های این شهیدان علی الخصوص همسران آن ها هستند که با وجود فقدان پشتوانه و ستون خانواده تربیت فرزندان را در شرایط کمبودهای زندگی به دوش کشیدند، لذا شایسته است یاد این عزیزان را همیشه و در هر زمان زنده نگاه داریم وبا قدردانی از مقام والای خانوادهای گرامی آنان ذره ای از این همه فداکاری وصبوری را جبران نماییم.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار صمیمانه، به رسم یادبود لوح سپاسی مزین به نام سید الشهدا توسط سرپرست شرکت تقدیم خانواده محترم شهید سخراوی گردید.

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۱۴
تعداد کلیک: ۶۹۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500