English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید اعضای هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت تهران

بازدید اعضای هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت تهران
 «اسماعیل خلیلی» عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی و «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با حضور در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از بخش‌های عملیاتی و ستادی آن شرکت بازدید میدانی به عمل آوردند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، «اسماعیل خلیلی» عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی و «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران روز چهارشنبه (پنجم شهریور 1399) به همراه «جمشید ارکیان» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره، «عباس شهبازی» مشاور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از بخش های عملیاتی و ستادی این شرکت بازدید کردند.
«جمشید ارکیان» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در این بازدید ضمن تشریح روند عملیات تخلیه، بارگیری و انبارداری کالاها درانبارهای این شرکت، گفت: با اقدامات بازاریابی و جذب کالاهای سردخانه ای، میزان درآمدزایی شرکت تهران در حوزه جذب و انبارش کالاهای سردخانه ای رو به افزایش است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با تاکید بر تکمیل ظرفیت حجم عملیاتی انبار سردخانه این شرکت، افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت انبار مذکور خواستار مساعدت و همکاری اعضای محترم هیات مدیره شرکت مرکزی در روند ساخت سردخانه شماره 2 این شرکت می باشیم.

شایان ذکر است، توسعه و ارتقاء ارائه خدمات لجستیکی به صاحبان کالا همانند ساخت توسعه سردخانه شرکت تهران مورد تاکید اعضای هیات مدیره شرکت مرکزی قرار گرفت.

همچنین «میلاد رضایی» مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری شرکت مرکزی نیز در این بازدید حضور و اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی را همراهی می کرد.

 

 
   
    
    

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۲۹
تعداد کلیک: ۷۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500