English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم گرامی‌داشت و تجلیل روز پزشک در شرکت تهران

برگزاری مراسم گرامی‌داشت و تجلیل روز پزشک در شرکت تهران

همزمان با گرامی‌داشت روز پزشک، از خدمات دکتر قلی زاده در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، همزمان با سال‌روز گرامی‌داشت پزشک، با حضور «جمشید ارکیان» مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت تهران و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این شرکت، از خدمات چندین ساله آقای «علی‌رضا قلی‌زاده» پزشک معتمد و ریس HSE شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

«جمشید ارکیان» مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامی‌داشت یاد شهدای مدافعان سلامت کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا، جامعه پزشکی کشور را در خط مقدم مقابله با این بیماری دانست و گفت: یکم شهریور ماه امسال برابر با روز پزشک رنگ و بوی دیگری دارد، امسال روز پزشک یاد آور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های پزشکان متعهدی است که در کارزار ویروس کرونا جامه خدمت پوشیدند و تلاش کردند رخت تندرستی به تن آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا کنند. پس این روز را به جامعه پزشکی بالاخص پزشک معتمد شرکت تبریک گفته و از خدمات و تلاش‌های بی شائبه ایشان و سایر همکاران واحد HSE به ویژه در بحران ویروس کرونا قدردانی می کنم.

ارکیان ادامه داد: از همکاران محترم شرکت تهران و شعب تابعه نیز می خواهیم تا در حمایت از تلاش های فداکارانه مدافعان سلامت کشور، به رعایت اصول بهداشتی پایبند بوده و حامی سلامت خود و عزیزانشان باشند.


   

۳ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶
تعداد کلیک: ۷۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500