English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید نماینده گمرک جمهوری اسلامی ایران از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

بازدید نماینده گمرک جمهوری اسلامی ایران از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
مشاور معاون توسعه و مدیریت منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران به همراه نماینده شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و سرپرست شرکت انبارهای عمومی تهران، از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، «حبیب ا.. کوثری» مشاور معاون توسعه و مدیریت منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران به همراه «بهروز حبیبی» نماینده مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی ایران و «جمشید ارکیان» سرپرست شرکت تهران، ضمن بازدید، از نزدیک با رویه‌ها و امکانات این شرکت آشنا شد.

در این بازدیدها که در راستای کار کارشناسی به‌منظور تمدید قرارداد همکاری میان طرفین (گمرک ج.ا.ا. و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران) انجام گرفت، ضمن آشنایی بازدیدکنندگان از نوع فعالیت‌ها و فضای عملیاتی شرکت تهران، رضایت مسئولان گمرک از عملکرد همکاران این شرکت به آگاهی ایشان رسید.

در حاشیه این بازدیده جلساتی نیز با مدیرکل گمرک تهران برگزار و ضمن تأکید بر حضور پررنگ شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌عنوان بازوی اجرایی گمرک کشور، ابراز امیدواری شد این حضور باعث ایجاد اشتغال و رونق کسب‌وکار و در نتیجه ارایه خدمات مطلوب به ذی‌نفعان شرکت که همان بازرگانان و جامعه بازنشستگان شریف کشوری هستند، شود.

گفتنی است؛ «احمد ذاکری» معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز در دیدار صمیمانه اخیر خود با «حمیدرضا کیا منفرد» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن اشاره به سابقه طولانی مدت همکاری میان گمرک و شرکت انبارهای عمومی ایران، گفت: هر دو نهاد گمرک و انبارهای عمومی، در زمره یک خانواده هستند؛ چه از زمانی که هر دو در مجموعه وزارت دارایی و امور اقتصادی قرار داشتند و چه حالا که به عنوان دو شریک در عرصه اقتصادی کشور مشغول به فعالیت و کمک به یک‌دیگر هستند.

وی با بیان این‌که ارتباط و هم‌دلی فی‌مابین شرکت انبارهای عمومی ایران و گمرک جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد، ادامه داد: گمرک جمهوری اسلامی از هرگونه گسترش فعالیت و همکاری با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران استقبال می‌کند و همکاری‌های گذشته باید در آینده افزایش یابد؛ چراکه انبارهای عمومی ایران، بازوی پرتوان گمرک در سال‌های اخیر بوده و خواهد بود.













۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۹:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۰۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500