English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آئین افتتاح سردخانه RT شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

آئین افتتاح سردخانه RT شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
سردخانه RT شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با حضور رییس هیئت مدیره هلدینگ آتیه صبا و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران روز شنبه (16 دی‌ماه 1402) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، همزمان با سالروز ولادت ام ابیها، حضرت زهرا (سلام الله علیها) و سالروز تاسیس شرکت، آئین افتتاح پروژه سردخانه (RT) 3000 متر مربعی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با حضور «عبدالله خانی» رییس هیئت مدیره هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا، «امید حسین ابیانه نظری» عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس میرزایی، «مهدی علی اصغرزاده» عضو هیئت مدیره و معاون عملیات و امور گمرکی، «محمود خطیب» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی،«مصطفی سلیمی» سرپرست شرکت تهران، اعضاء هیئت مدیره شرکت تهران، برخی از معاونین و مدیران ستاد مرکزی و جمعی از تجار و صاحبان کالا برگزار شد.

در این مراسم رییس هیئت مدیره هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا ضمن عرض تسلیت در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان‌مان در حادثه تروریستی کرمان و عرض تبریک بابت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، از روند رو به رشد شرکت انبارهای عمومی ابراز خرسندی نموده و بیان کرد: در طی چند سال گذشته شاهد رشد و توسعه روزافزون شرکت انبارهای عمومی بوده‌ایم و آنچه که از اهمیت بالایی برخوردار است پویایی و حرکت رو به جلو در مجموعه می‌باشد که ان‌شاءالله با حضور آقای دکتر ابیانه این روند تشدید و تسریع گردد.

ایشان در ادامه با اشاره به پتانسیل و ظرفیت شرکت انبارهای عمومی با توجه به سابقه بیش از 60 ساله همکاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی با گمرک جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی به تجار و صاحبان کالا افزود: با توجه به پتانسیل و توانمندی این شرکت می‌بایست نسبت به حضور پررنگ و افزایش سهم بازار، از انبارداری صرف به سمت صنعت لجستیک و کامل شدن زنجیره تامین گامی بلند برداشت.

جناب آقای خانی در ادامه سخنان خود بر هم‌افزایی درون‌گروهی در شرکت‌های زیرمجموعه‌ آتیه صبا تاکید نمود و اظهار کرد: رسالت سنگینی در قبال بازنشستگان معزز کشوری بر عهده ماست لذا می‌بایست از امکانات و منابع در اختیار بتوانیم ارزش افزوده بیشتری را ایجاد نماییم. همچنین با توجه به نیازمندی بازار و متناسب با شرایط کشور و خدمات گیرندگان، پروژه‌ها بروزرسانی و در مدار کار قرار گیرند.

ایشان با اشاره به تخصصی شدن بدنه شرکت مخصوصا در حوزه عملیات این شرکت ادامه داد: در بحث ساختار نیروی انسانی بازنگری داشته باشیم زیرا نیاز به نیروی انسانی متخصص بیش از گذشته در شرکت انبارهای عمومی احساس می‌شود.

در ادامه دکتر ابیانه نظری، ضمن خیرمقدم به میهمانان در سخنانی با مهم توصیف کردن پروژه‌های در حال ساخت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی گفت: انتظار داریم با تلاش تمامی همکارانم در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و با شعار "افزایش بهره وری" شاهد رشد اقتصادی مطلوب و محقق شدن اهداف تعریف شده از سوی هلدینگ آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری باشیم.

ایشان تشکیل جلسات مشترک با مشتریان و ذینفعان را مهم تلقی و تاکید کرد: نگاه ما ارائه خدمات مطلوب و تسهیل کسب و کار ارباب رجوع است لذا در راستای ارائه مطلوب خدمات با هم افزایی و تلاش تمامی همکاران قدم های مثبتی برداشته خواهد شد.

گفتنی است؛ مصطفی سلیمی سرپرست شرکت انبارهای عمومی تهران نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت تهران در حوزه‌های مالی و عملیاتی و روند اجرا و ساخت سردخانه در سخنانی گفت: با توجه به نیازسنجی های به عمل آمده و همچنین درخواست های واصله در جلسات هم‌اندیشی مدیرکل گمرک تهران و مدیران این شرکت با فعالان اقتصادی و نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل و برخی از صاحبان کالا، و با هدف درآمدزایی در شرکت تهران و با تلاش شبانه روزی همکارانم در شرکت، امروز شاهد افتتاح سردخانه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با استاندارهای روز دنیا هستیم.

ایشان ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و بسترهای مناسب موجود در شرکت انبارهای عمومی تهران، وجه تمایز خوبی در بحث ورود کالا بصورت سردخانه ایی در این شرکت وجود دارد که ما آن را یک فرصت تلقی و امیدواریم امروز با افتتاح این سردخانه، شاهد رشد و تعالی اهداف در این شرکت باشیم. 

در این مراسم، رییس هیئت مدیره آتیه صبا به همراه سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و دیگر میهمانان با حضور در سردخانه این شرکت، پروژه سردخانهRT 3000 متر مربعی شرکت تهران را افتتاح و فعالیت این سردخانه رسما آغاز گردید.


 
۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۰۳
تعداد کلیک: ۳۴۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500