English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

به مناسبت گرامی‌داشت روز زن صورت گرفت؛ دیدار صمیمانه «امید حسین ابیانه نظری» با بانوان همکار شرکت

به مناسبت گرامی‌داشت روز زن صورت گرفت؛ دیدار صمیمانه «امید حسین ابیانه نظری» با بانوان همکار شرکت
به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مراسم تجلیل از بانوان همکار به میزبانی شرکت انبارهای عمومی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراسم تجلیل از بانوان همکار شرکت های تابعه مستقر در استان تهران با حضور «امید حسین ابیانه نظری» عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهندس میرزایی»، «مهدی علی اصغرزاده» عضو هیات مدیره و معاون عملیات و امور گمرکی، «محمود خطیب» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، «مصطفی سلیمی» سرپرست شرکت تهران و برخی از مدیران ارشد ستاد مرکزی برگزار شد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روز زن، بر نقش‌آفرینی بانوان بزرگوار این مرز و بوم در تمامی عرصه های اقتصادی و اجتماعی کشور تاکید کرد و گفت: پشتیبانی شما بانوان محترم باعث پیشرفت مادی و معنوی این مجموعه خواهد شد. لذا برگزاری چنین مراسماتی نشان‌دهنده اهمیت و اولویت شما عزیزان است.

ایشان با تاکید بر اینکه تمایزی بین مردان و زنان همکار در شرکت از نظر توانمندی آن‌ها وجود ندارد، بیان داشت: بانوان همکار پا به پای مردان در فعالیت های این شرکت حضور یافته و نقش مهمی را در پیشبرد اهداف و اعتلای سازمان ایفا می کنند. 

در ادامه این مراسم دکتر ابیانه نظری به فرآیند آموزش نیروی انسانی و ضرورت اجرای آن در شرکت اشاره نمود و گفت: هدف اصلی ما می بایست این باشد که در هر جایگاه و پستی که هستیم توجه خود را به توسعه فردی و افزایش مهارت شغلی خود معطوف کنیم لذا با آموزش می‌توانیم توسعه یافتگی را در سازمان سرعت ببخشیم.

در حاشیه این نشست صمیمانه، بانوان همکار ضمن تشکر از برگزاری این دیدار، به بیان مباحث، نظرات و دیدگاه‌های خود در حوزه فعالیت واحد مربوطه پرداختند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، که به میزبانی و همت شرکت تهران برگزار شد؛ با اهدای لوح تقدیر و هدایا از زحمات و تلاش های بانوان شاغل در شرکت های تابعه استان تهران تجلیل و قدردانی شد. 



۱۸ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۵۹
تعداد کلیک: ۳۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500