English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید میدانی معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از شعبه باشماق

بازدید میدانی معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از شعبه باشماق
معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به همراه نماینده مردم کردستان، مدیر کل پایانه های استان کردستان و مسئولین مرزی از شعبه باشماق بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تهران، «داریوش امانی» معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر یک روزه خود به استان کردستان ضمن بازدید از پایانه مرزی باشماق، دستوراتی برای توسعه و تکمیل پایانه مذکور صادر کرد.

در این بازدید سرزده، سرکار خانم دکتر «شیوا قاسمی پور» نماینده محترم مردم شریف مریوان و آقای دکتر حسنی مدیرکل پایانه استان کردستان و مسئولین مرز باشماق از محوطه پایانه مرزی باشماق ، از محوطه عملیاتی و ترانشیپمنت قدیم بازدید بعمل آوردند.

 همچنین در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه محوطه ترانشیپمنت قدیم، تسطیح و بهسازی فوری مسیر ورودی تریلرها به محوطه عملیاتی، تعیین وضعیت مالکیت زمین ترانشیپمنت فعلی و تملک و خرید از اشخاص حقیقی و تحویل به انبارهای عمومی ، تعریض ، ترمیم و جداسازی جاده ورودی به محوطه مرز باشماق تا قبل از ایام ماه محرم و فرارسیدن ایام اربعین حسینی نیز تصمیماتی اتخاذ گردید.


 





۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۳۹
تعداد کلیک: ۲۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500